Лекция 1.1.
Лекция 1.2
Конспект семінарського заняття з тижня №1 ви можете переглянути за посиланням http://prometheus.org.ua/cs50/sections/less1.html.
1. Привет, С
2. Hello - 0
3. Hello - 1
4. Hello - 2
5. Adder
6. Условие - 0
7. Условие - 1
8. Non switch
9. Switch
10. Positive
11. F2C
12. Size of
Практическое задание:
1. Продовжуйте та напишіть свою першу програму, записуючи ці рядки у файл (ви можете змінювати слова в лапках на будь-які):
(Видео от Земайлы)
2. Напишіть програму з назвою
Лекция 1.2
Видео:
1. Компиляторы
2. Make Clang
3. Библиотеки
4. Boolean
5. Loops
6. Variables
7. Functions
8. Precedence
9. Typecasting
10. Style
Конспект семінарського заняття з тижня №1 ви можете переглянути за посиланням http://prometheus.org.ua/cs50/sections/less1.html.
Виртуальная лаборатория
Важным элементом курса CS50 виртуальная лаборатория (Appliance), которую подготовили для вас сотрудники курса.
Важным элементом курса CS50 виртуальная лаборатория (Appliance), которую подготовили для вас сотрудники курса.
Курс CS50 має онлайн середовище - віртуальну лабораторію CS50 у хмарі, доступ до якої знаходиться за адресою cs50.io. Доступ до онлайн віртуальної лабораторії можливий лише за наявності реєстрації на сайті edx.org. Тож, алгоритм наступний.
Путиводитель по С:- Якщо ви ще не маєте облікового запису на edX, перейдіть на сайт edx.org і зареєструйтесь.
- Зверніть увагу, для завершення реєстрації потрібно активувати свій обліковий запис на edx.org за допомогою листа, який прийде вам на пошту (як це було в момент реєстрації на Prometheus). Інколи ці листи можуть потрапляти в теку спам вашої поштової скриньки. Без активації облікового запису ви не зможете продовжити наступні кроки.
- Перейдіть на сайт cs50.io. У списку "CS50 ID" оберіть edX. Натисніть Submit.
- У вікні, яке з’явиться, введіть свій логін та пароль, з якими ви зареєстровані на сайті edx.org. Натисніть Return to ID.CS50.NET.
- Зачекайте кілька секунд чи хвилин, поки для вас створюється робоча середовище віртуальної лабораторії CS50 у хмарі.
1. Привет, С
2. Hello - 0
3. Hello - 1
4. Hello - 2
5. Adder
6. Условие - 0
7. Условие - 1
8. Non switch
9. Switch
10. Positive
11. F2C
12. Size of
Практическое задание:
1. Продовжуйте та напишіть свою першу програму, записуючи ці рядки у файл (ви можете змінювати слова в лапках на будь-які):
#include <stdio.h>
int main(void)
{
printf("hello, world\n");
}
(Видео от Земайлы)
2. Напишіть програму з назвою
mario.c.
Але, щоб зробити завдання цікавішим, спочатку запитайте у користувача
про бажану висоту майбутньої піраміди у вигляді невід’ємного цілого
числа, не більшого за 23
. (Висота напівпіраміди зображеної вище рівна 8
.) Якщо ж користувач надає в якості відповіді на запит додатне число, яке більше за 23
, ви маєте повторити той самий запит ще раз. Потім згенеруйте (за допомогою printf
та одного чи кількох циклів) бажану форму напівпіраміди. Попіклуйтесь
про те, щоб вирівняти лівий нижній кут вашої напівпіраміди по лівому
краю вікна терміналу, як це наведено у прикладі нижче, де підкреслений
текст представляє інформацію введену користувачем. (Відео від Земайли)
height: 8
##
###
####
#####
######
#######
########
#########