Кожен день, в який ви не поповнили своєї
освіти хоча б маленьким, але новим
для вас шматком знання ... вважайте
безплідно
і не зворотно для себе загиблим.
К. С. Станіславський
Тема над якою працюю:
Використання методу проектів на уроках інформатики для
формування творчої особистості учнів
План самоосвіти
мій план самоосвіти.doc
Microsoft Word документ [32.0 KB]
Скачать
Microsoft Word документ [32.0 KB]
Скачать
Самоосвіта- це самостійно надбані знання, з урахуванням особистих інтересів і об'єктивних потреб загальноосвітньої школи, із різних джерел - додатково до тих, що отримані в базових навчальних закладах. Відмінною рисою самоосвіти педагога є те, що результатом такої роботи виступає ефект розвитку учнів, а не тільки власне самовдосконалення в особистому та професійному планах.
Форма самоосвіти педагога:
- поглиблена
підготовка до уроків;
- виконання до
курсових та між курсових завдань;
- заняття на
очно-заочних курсах;
- виступи на
семінарах з доповідями;
- систематичне
читання книг та періодичних видань.
Система самоосвітньої роботи вчителя
передбачає:
- поточне і
перспективне планування;
- підбір
раціональних форм та способів засвоєння і збереження інформації;
- оволодіння
методикою аналізу і способами узагальнення свого та колективного педагогічного досвіду;
- поступове освоєння методів дослідницької та експериментальної діяльності.
План самоосвіти вчителя повинен
містити:
- перелік інтернет джерел та літератури,
яку планується опрацювати;
- визначені форми
самоосвіти;
- термін
завершення роботи;
- передбачувані результати (підготовка доповіді, виступи на засіданні МО,
поурочне планування, опис досвіду роботи, оформлення результатів тощо).
Матеріал, зібраний у процесі
самоосвіти, доцільно розподіляти окремо і зберігати у вигляді карток, спеціальних
зошитів, папок, особистого педагогічного щоденника. Важливе значення у
процесі самоосвітніх занять має вміння працювати з літературними джерелами: робити виписки, складати конспект, тези прочитаного, розгорнутий план чи анотацію.