Блог учителя Информатики Московской Марины Николаевны

Скретч

Програма курсу "Алгоритми і проекти Scratch":
При загрузке презентации всегда нажимайте кнопку "Восстановить"
Модуль 1. Лінійні алгоритми
Урок 1.1. Як зробити проект. Знайомство зі Scratch.
Ви можете завантажити презентацію з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 1.1. Перша частина
Відеоурок 1.1. Друга частина
Відеоурок 1.1. Третя частина
Тест
Урок 1.2 Лінійні алгоритми. Мета проекту. Малювання у Scratch.
Ви можете завантажити презентацію з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 1.2. Перша частина
Відеоурок 1.2. Друга частина
Тест

Урок 1.3. Завдання проекту. Змінні та випадкові числа. Персонажі говорять.
Ви можете завантажити презентацію з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 1.3. Перша частина
Відеоурок 1.3. Друга частина
Тест
Модуль 2. Алгоритми з розгалуженням
Урок 2.1. Умови. Алгоритми з умовами у Scratch.
Ви можете завантажити матеріали уроку у форматі презентації  тут .
Відеоурок 2.1. Перша частина
Відеоурок 2.1. Друга частина
Відеоурок 2.1. Третя частина
Тест
Урок 2.2. Форми побудови умов. Складні умови. Взаємодія персонажів та сцени у Scratch
Ви можете завантажити урок у форматі презентації тут .
Відеоурок 2.2. Перша частина
Відеоурок 2.2. Друга частина
Тест
Урок 2.3. Сенсори та датчики
Ви можете завантажити урок у форматі презентації тут .
Відеоурок 2.3. Перша частина
Відеоурок 2.3. Друга частина
Тест
Модуль 3. Циклічні алгоритми
Урок 3.1. Знайомство з циклами. Цикл з параметром. Алгоритми з повторенням у Scratch. Створення програми “Балерина”

Відеоурок 3.1. Перша частина
Відеоурок 3.1. Друга частина
Відеоурок 3.1. Третя частина
Тест
Урок 3.2. Цикли з умовою. Етап проекту - експеримент. Створення програм “Музичний плеєр” та “Доба”
Ви можете завантажити урок у форматі презентації тут .
Відеоурок 3.2. Перша частина
Відеоурок 3.2. Друга частина
Відеоурок 3.2. Третя частина
Тест
Урок 3.3. Етап проекту - висновок. Коли який цикл використовувати. Створення гри “Збирай яблука”
Ви можете завантажити урок у форматі презентації тут .
Відеоурок 3.3. Перша частина
Відеоурок 3.3. Друга частина
Відеоурок 3.3. Третя частина
Завантажити опис гри "Збирай яблука" у текстовому форматі з картинками ви можете тут.
Тест
Модуль 4. Scratch + Arduino
Урок 4.1. Що таке модель. Створення програм “Жук-робот” та “Лабіринт”.
Ви можете завантажити урок у форматі презентації тут .
Відеоурок 4.1. Перша частина
Відеоурок 4.1. Друга частина
Відеоурок 4.1. Третя частина
Завантажити зображення лабіринту можна тут.
Тест
Урок 4.3. Створення проекту на ”Arduino” та “Scratch for Arduino” . Створення фінального проекту з алгоритмів.
Ви можете завантажити урок у форматі презентації тут .
Відеоурок 4.3. Перша частина

Зауваження: На цьому відеоуроці наведений найбільш простий варіант підключення світлодіодів до Arduino. Якщо ви хочете регулювати яскравість світлодіодів, а також подовжити строк їх експлуатації, то можете підключити їх до Arduino через резистори.
Для цього просто  під'єднайте резистор до макетної плати між довгою ніжкою світлодіода та проводом, що надає живлення з плати. Для проекту "Світлофор" у такому разі вам знадобляться три резистори, по одному для кожного світлодіода.
Коли ви захочете працювати над більш складними проектами і підключати до Arduino датчики та інші елементи, також використовуйте резистори, щоб елементи не перегоріли.

Відеоурок 4.3. Друга частина
Відеоурок 4.3. Третя частина
Відеоурок 4.3. Четверта частина