Блог учителя Информатики Московской Марины Николаевны

Скретч

Програма курсу "Алгоритми і проекти Scratch":
При загрузке презентации всегда нажимайте кнопку "Восстановить"
Модуль 1. Лінійні алгоритми
Урок 1.1. Як зробити проект. Знайомство зі Scratch.
Ви можете завантажити презентацію з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 1.1. Перша частина
Відеоурок 1.1. Друга частина
Відеоурок 1.1. Третя частина
Тест
Урок 1.2 Лінійні алгоритми. Мета проекту. Малювання у Scratch.
Ви можете завантажити презентацію з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 1.2. Перша частина
Відеоурок 1.2. Друга частина
Тест

Урок 1.3. Завдання проекту. Змінні та випадкові числа. Персонажі говорять.
Ви можете завантажити презентацію з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 1.3. Перша частина
Відеоурок 1.3. Друга частина
Тест
Модуль 2. Алгоритми з розгалуженням
Урок 2.1. Умови. Алгоритми з умовами у Scratch.
Ви можете завантажити матеріали уроку у форматі презентації  тут .
Відеоурок 2.1. Перша частина
Відеоурок 2.1. Друга частина
Відеоурок 2.1. Третя частина
Тест
Урок 2.2. Форми побудови умов. Складні умови. Взаємодія персонажів та сцени у Scratch
Ви можете завантажити урок у форматі презентації тут .
Відеоурок 2.2. Перша частина
Відеоурок 2.2. Друга частина
Тест
Урок 2.3. Сенсори та датчики
Ви можете завантажити урок у форматі презентації тут .
Відеоурок 2.3. Перша частина
Відеоурок 2.3. Друга частина
Тест
Модуль 3. Циклічні алгоритми
Урок 3.1. Знайомство з циклами. Цикл з параметром. Алгоритми з повторенням у Scratch. Створення програми “Балерина”

Ви можете завантажити конспект з матеріалами уроку тут.

Відеоурок 3.1. Перша частина
Відеоурок 3.1. Друга частина
Відеоурок 3.1. Третя частина
Тест
Урок 3.2. Цикли з умовою. Етап проекту - експеримент. Створення програм “Музичний плеєр” та “Доба”

Ви можете завантажити конспект з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 3.2. Перша частина
Відеоурок 3.2. Друга частина
Відеоурок 3.2. Третя частина
Тест


Урок 3.3. Етап проекту - висновок. Коли який цикл використовувати. Створення гри “Збирай яблука”

Ви можете завантажити конспект з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 3.3. Перша частина
Відеоурок 3.3. Друга частина
Відеоурок 3.3. Третя частина
Завантажити опис гри "Збирай яблука" у текстовому форматі з картинками ви можете тут.
Тест
Модуль 4. Scratch + Arduino
Урок 4.1. Що таке модель. Створення програм “Жук-робот” та “Лабіринт”.
Ви можете завантажити конспект з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 4.1. Перша частина
Відеоурок 4.1. Друга частина
Відеоурок 4.1. Третя частина
Завантажити зображення лабіринту можна тут.
Тест
Урок 4.3. Створення проекту на ”Arduino” та “Scratch for Arduino” . Створення фінального проекту з алгоритмів.
Ви можете завантажити конспект з матеріалами уроку тут.
Відеоурок 4.3. Перша частина

Зауваження: На цьому відеоуроці наведений найбільш простий варіант підключення світлодіодів до Arduino. Якщо ви хочете регулювати яскравість світлодіодів, а також подовжити строк їх експлуатації, то можете підключити їх до Arduino через резистори.
Для цього просто  під'єднайте резистор до макетної плати між довгою ніжкою світлодіода та проводом, що надає живлення з плати. Для проекту "Світлофор" у такому разі вам знадобляться три резистори, по одному для кожного світлодіода.
Коли ви захочете працювати над більш складними проектами і підключати до Arduino датчики та інші елементи, також використовуйте резистори, щоб елементи не перегоріли.

Відеоурок 4.3. Друга частина
Відеоурок 4.3. Третя частина
Відеоурок 4.3. Четверта частина