Блог учителя Информатики Московской Марины Николаевны

Тест 4.1

Завдання 1

(1 можливий бал)
Скільки трикутників намалював котик?
- Це питання без відповіді

Завдання 2

(1 можливий бал)
Пінгвіну потрібно дістатись до блакитного м’ячика, але так, щоб не потрапити на перешкоди.
Використання якого з наведених алгоритмів дозволить йому це зробити, якщо потрібно вказати в яку сторону повертати, зайшовши до нового коридору?
- Це питання без відповіді.Ви використали 0 з 3 можливостей надіслати свої матеріали на розгляд.

Завдання 3

(1 можливий бал)
Івась та його кращий друг Мишко грають у хрестики-нулики. Івась почав ходити першим, граючи хрестиками. Мишко грав нуликами, кожен з них ходить по черзі. В кінці виявилось, що алгоритм, яким користувався Мишко привів до поразки, адже він програв.
Знайди правильно наведену гру, знаючи алгоритм Мишка, та послідовність ходів Івася.
- Це питання без відповіді.

Завдання 4

(8 можливих балів)
Нижче наведені алгоритми, які виконують деякі спрайти, головний алгоритм у мавпочки. Встанови відповідність, скільки малюнків інших спрайтів сховано на малюнку мавпочки.
Мавпочка

Балерина
 
- Це питання без відповіді.
 

Пінгвін
 
- Це питання без відповіді.
 
Рибка
 
- Це питання без відповіді.
 

Дракон
 
- Це питання без відповіді.